Küzdelem a lyukas fog ellen

Fogaink hadban állnak mindennap.
Ételeink elfoglalják, uralkodnak rajtuk. Kedvelt gyümölcseink, üdítőink savval marják. Élvezeti cikkeink átfestik, sötétítik őket.
Tegyünk ellene amíg nem késő!

A félelmetes fogorvosi szék…

Amitől kivétel nélkül mindenki tart…a fájdalom. Korábbi rossz élményre alapozott érzés, vagy egyszerűen csak a gondolat, hogy egy orvos a szánkban dolgozik egy tűvel és fúróval a kezében. De ma már egyiktől sincs oka félni, hiszen az Ön kezében a választási lehetőség.
Elfogadhatatlan ha egy orvos felelőtlenül nem ad, vagy ha igen rossz helyre szúrja az érzéstelenítőt a betegnek ezzel elindítva a félelmet. De szerencsére ma már számos fogorvos közül választhat, ezért lehet válogatni és megkeresni a számára legszimpatikusabbat.

• Fájdalommentes kezelés!
    Ha a páciens ragaszkodik hozzá, altatják arra a pár percre, de a szer tovább hat és az ébresztő szerelmes csókot nem sokan vállalják! DE! Egy pontosan célzott szúrás feloldja a félelmet és megszünteti a fájdalmat 100%-ig!
  • Empátia!
    Nekem is és minden fogorvosnak vannak és voltak fogfájásaink. Ha egy páciens orvoshoz fordul valamilyen panasszal, fontos, hogy az érintett orvos átérezze a fájdalmat. Nincs rosszabb annál, mikor nem tudják min megy keresztül az ember.
    Példa: Egy jó tetoválást is csak az készíthet, akinek van már tetoválása. Máskülönben hogy tudná megmondani, fog-e fájni a térdhajlatban a minta varrása?
  • Gyors és modern!
    Az idő pénz! Legtöbbünknek nincs ideje várakozni, ezért ez egy nagyon fontos szempont!
    Ha a páciens szenved, nem lehet elvesztegetett idő!
  • Esztétikus!
    Egy tömés nem csak takar, ápol is. Már nem kell, hogy fém színe legyen a tömésnek, a természetes hatást növelve fogszínhez igazítják azt, kérje bátran fogorvosától ezt a lehetőséget!

Fogtömés menete:

Egy esztétikus tömésnél legfeljebb azon kell tanakodnia, vajon mikor nyelhet már egyet vagy letörölheti-e végre a szája szélén kicsorduló nyálat. Utóbbi persze csak az érzetét kelti ugyanis az érzéstelenítő hatására csak zsibbadást fog érezni.

Az én módszerem a következő:

Első körben egy fúróval eltávolítom a szuvas részeket a lyukból, de csak abban az esetben, ha annak mérete nagyobb, mint egy tűhegy. Máskülönben nem indítanám el a fülsértő sikító gépezetet.

Fertőtlenítem a sérült területet, alábélelem, hogy a tömés biztonságos legyen és jól szigeteljen.

Alaposan előkészítem a felületet és a még puha tömőanyagot a lyukba helyezem, ott tökéletesen eldolgozom, hogy mindent befedjen.

Szárítás után polírozom, csiszolom ami nem jár fájdalommal, ha jó fogorvost választunk, mindezekből csupán pár másodperces műveleteket veszünk csak észre. Minden csiszolás után a fogsort összezáratom és ilyenkor szoktam folyton kérdezgetni a pácienstől, hogy: Magas még?
Addig alakítom a tömés méretét amíg a páciensem azt nem mondja, hogy: Tökéletes!

Ha érdekli ajánlatom, akkor jelentkezzen be hozzám telefonon keresztül.