Szájsebészet

A szájsebészet, mint orvosi szakterület igen sok tevékenységet foglal magába melyek közül belvárosi rendelőnkben az alábbiakat végezzük:

1. Bölcsesség fog eltávolítása műtéttel
  2. Gyökércsúcs amputáció (resectio)
  3. Szájüregi tályog megnyitása
  4. Nyálmirigy mucocele eltávolítása
  5. Szájüregi fibróma eltávolítás
  6. Állcsontciszta eltávolítása

A fenti beavatkozások számomra rutinszerű műtéteknek számítanak, mivel 8 évig dolgoztam a nyíregyházi Jósa András Kórház szájsebészeti osztályán, valamint magánrendelésem során napi szinten hajtok végre ilyen beavatkozásokat.

Leggyakoribb kérdések:

Rendelésünkön a beavatkozásokkal kapcsolatban az alábbi kérdések szoktak a leggyakrabban felmerülni:

1. Fáj-e a Műtét?
  2. Mennyi Ideig tart?
  3. A műtét után otthon mire számíthat?
  4. Mikor kell visszajönni kontrollra?

A felsorolt műtétek abszolút fájdalommentesek mivel azokat helyi érzéstelenítésben végezzük. A felsorolt műtétek esetenként eltérőek lehetnek, nagyjából 30 percig tarthatnak. A műtét után jelentkezhet enyhe arcduzzanat, fájdalom melyek egyénenként eltérő mértékűek. A fájdalom enyhítésére a vény nélkül kapható gyógyszerek teljesen megfelelőek. A szájüregi tályog megnyitása esetén varratot nem alkalmazunk, már másnap vissza kell jönni kontrollra. A többi műtét esetén varratot alkalmazunk és a kontroll egy hét múlva válik esedékessé, amikor a varratot eltávolítjuk.

A magánrendelés előnyei

A páciensek érkeztetését illetve a műtéti előjegyzését is úgy alakítjuk, hogy ne kelljen várakozni a fájdalmat okozó panasszal, legyen elég idő a kommunikációra az egész beavatkozás utólag egy stressz mentes fogorvosi beavatkozásnak élje meg a beteg.

Felkínált lehetőség

Amennyiben fájdalommal járó panasza van, és nem akar hosszú sorokban várakozni forduljon hozzám bizalommal,
hívjon fel http://drbekesidiana.hu/elerhetosegek/
vagy
jelentkezzen be online http://drbekesidiana.hu/online-bejelentkezes/

Tudunk segíteni!

Bármilyen panasza van, illetve szeretne szebb mosolyt, akkor hívjon minket bátran!

Tel: 06 30 178 41 18

Tel: 06 70 554 12 07

Tetszett? Ossza meg!
Van véleménye? Ossza meg velünk!