Esztétikus tömés

Lyukas a fogam!

“Lyukas az egyik fogam, néha fájdogál is de nincs kedvem elmenni a fogorvoshoz, majd ha komolyabb gondom lesz vele betömetem.”

Tudjuk jól, mit jelent ez a mondat.

Ha Ön megbetegszik, fájdalmai vannak orvoshoz fordul, de a fogaknál ilyenkor váratlan dolgok történnek…

• Letörik a fog: Szerencsésebb esetekben ez a rágó foggal történik meg, de mit lépünk ha az egyik elsőből törik le? Csak bízhatunk benne, hogy nem aznapra hívnak be mondjuk egy állásinterjúra.
  • Fogszuvasodás: Vérző fogíny. Ismerős? Sok mindenkit érint ez a jelenség. A következménye egyszerű, idővel nem lesz fog ami miatt az íny vérezni kezdene.

Hogy okozhat ennyi kárt ez a pici lyuk? Az esetek nagy részében rosszabb lesz!

• Éles, nyilalló, lükető fájdalom: Mikor már nem csak a fogunk de a fejünk is fáj. Nem tudunk koncentrálni se a munkára se a családra, csak az állandó, gyötrő fájdalom kerít be.

Fogtömés

Rutineljárás, minden fogorvos alap kezelése. Ezért MINDIG:

Gyorsnak, maradandónak, fájdalommentesnek kell lennie!

Ma már szinte követelmény, hogy ne csak tartós de esztétikus is legyen!

Fontosnak tartjuk, hogy a pácienseink saját belátásai szerint dönthessék el, milyen anyagú és színű tömést kérnek.
Ma már  számos esztétikus verzió közül választhat, mint pl.:

• Kompozit fogtömés
  • Inlay fogtömés
  • Kompozit héj

Árnyalatát is állíthatunk egy fogtömésnek, hogy a páciens fogszínével teljesen azonos legyen. Ezeknek köszönhetően ma már a fogtömés nem egy nagy, tompán csillogó, ezüstös anyagot képvisel, hanem a „láthatatlan” segítséget mellyel visszanyerheti fogának természetes szépségét!

A lehetőség az Öné!

Kérjen időpontot telefonon keresztül!