Szájsebészet Magánrendelés Nyíregyháza

Szájsebészeti kezelés nyíregyházi rendelőnkben

A szájsebészet, mint orvosi szakterület igen sok tevékenységet foglal magába, melyek közül a Nyíregyháza, Sólyom utca 29. szám alatti magán fogorvosi rendelőnkben az alábbiakat végezzük:

1. Bölcsesség fog eltávolítása műtéttel
  2. Gyökércsúcs amputáció (resectio)
  3. Szájüregi tályog megnyitása
  4. Állcsontciszta eltávolítása

A fenti szájsebészeti beavatkozások  műtéteknek számítanak, 2007. óta dolgozom a nyíregyházi Jósa András Kórház szájsebészeti osztályán, valamint magánrendelésem során is hajtok végre ilyen beavatkozásokat. A szájsebészeti beavatkozásokhoz tehát megfelelő tapasztalattal rendelkezem, ami elengedhetetlen egy szakszerű és fájdalommentes kezelés elvégzéséhez.

A szájsebészeti kezelések, beavatkozások előtt a legtöbb esetben  az alábbi kérdések foglalkoztatják leginkább  az érdeklődőt.

bölcsesség fogak lehetséges helyzeti rendellenességei

Gyakori kérdések a szájsebészeti kezelésekkel kapcsolatban

• Fáj-e a műtét?
  • Mennyi Ideig tart?
  • A műtét után otthon mire számíthat?
  • Mikor kell visszajönni kontrollra?

A felsorolt szájsebészeti műtétek abszolút fájdalommentesek, mivel azokat helyi érzéstelenítésben végezzük. A beavatkozások esetenként eltérőek lehetnek, nagyjából 30 percig tarthatnak, ami azért nem mondható hosszú időnek és persze tisztában vagyunk azzal, hogy az érintett mielőbb szeretne túlenni a szájsebészeti kezelésen.

A műtét után jelentkezhet enyhe arcduzzanat, fájdalom melyek egyénenként eltérő mértékűek. A fájdalom enyhítésére a vény nélkül kapható gyógyszerek teljesen megfelelőek.

A szájüregi tályog megnyitása esetén varratot nem alkalmazunk, már másnap vissza kell jönni kontrollra. A többi műtét esetén varratot alkalmazunk és a kontroll egy hét múlva válik esedékessé, amikor a varratot eltávolítjuk.

A szájsebészeti magánrendelés előnyei

A páciensek érkeztetését, illetve a műtéti előjegyzését is úgy alakítjuk, hogy ne kelljen várakozni a fájdalmat okozó panasszal és legyen elég idő a kommunikációra. Fő célunk az, hogy az egész szájsebészeti beavatkozás utólag egy stresszmentes fogorvosi beavatkozásnak élje meg a beteg és ne egy fájdalmas, hosszas, végeláthatatlan kezelésnek.

A tapasztalatok szerint egy hosszan tartó és fájdalommal járó fogászati beavatkozás olyan emlékeket hagy a kezeltben, hogy a későbbiekben még egy egyszerű fogtömésre sem fog merni jelentkezni. Persze tudjuk, hogy ezek a szakkifejezések, mint például a szájsebészet, már önmagában is a fájdalomra utal, de higgye el ez nem így van. Tapasztalatom, szakmai felkészültségem számtalan betegen segített már, akik a későbbiekben félelem nélkül térnek vissza rendelőmbe, legyen szó bármilyen fogászati beavatkozásról.

Sajnos sokan úgy jönnek már a rendelőbe, vagy lépnek velem kapcsolatba telefonon keresztül, hogy csak a fájdalomra és a félelemre tudnak gondolni azért, mert ismerősi körükből negatív tapasztalatokkal látták el őket. Ne alapozzon az ilyen negatív véleményekre, mert nálunk a beavatkozások fájdalommentesek!

Nem mindegy, hogy így

Fájdalommentes fogászat

vagy

Szájsebészeti kezelés

így emlékszik majd egy szájsebészeti beavatkozásra.

Amennyiben Önnek fájdalommal járó panasza van, és nem akar hosszú sorokban várakozni, továbbá fájdalommentes beavatkozást szeretne, forduljon hozzám bizalommal, Önnek is segítek!

Jelentkezzen be hozzám a 06 70 554 12 07 telefonszámon!

DentalPalota

DentalPalota, fogorvos, fogászat Nyíregyháza