Kevert inlay kerámia és műanyag

A fogak rendszertelen tisztítása és karbantartása fogszuvasodáshoz vezet,aminek eredménye a lyukas illetve elhalt fogak lehetnek. Ez mindenképpen elkerülendő, a naponta kétszeri de legalább egyszeri alapos fogmosással megelőzhető a baj.
Vannak viszont olyan esetek, ahol a fogat már egy „normális” és egyszerű töméssel nem lehet megmenteni. Ilyenkor a fogorvos gipszmintát készít a sérült fogról amit továbbít a fogtechnikusnak így ő elkészítheti a tökéletes pótlást a fogba. Ez készülhet műanyagból, kerámiából, aranyból illetve cirkónium-kerámiából.
Mindenképpen hasznos, mert hosszútávú biztonságot biztosít a viselőjének, a gipszmintával tökéletesen pontos mintát tud venni a fogról, egyszerre több fogra is készíthető és a felhelyezése amit már a fogorvos végez nagyon rövid időt vesz csupán igénybe.

Arany-kerámia:

Az arany inlayhoz hasonlóan tökéletesen illeszkedik a lyuk méreteihez, esztétikus és tartó is. Egyetlen hátránya, hogy a kerámia alatt lévő más anyag színe, pl arany, kissé elüt majd de nem tolakodóan.

Műanyag:

Egy erre kifejlesztett ragasztó segítségével rögzítik bele a lyukba, kisebb lyukak betömésére is alkalmas műanyagból készült inlay. A nemesebb anyagú inlayokkal ellentétben a műanyag kevésbé tartós,és könnyen elszíneződik.

Miért hagyná, hogy fogai közt lyukak tátongjanak ha van rá egy egyszerű és gyors megoldás is?!

A lehetőség az Öné!

Kérjen időpontot telefonon!